Όροι Κράτησης

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΡΑΤΗΣΗΣ

Η επιβεβαίωση κράτησης είναι έγκυρη μόλις σας στείλουμε το email επιβεβαίωσης κράτησης.

Η επιβεβαίωση διαθεσιμότητας από το "Diverso Platamon Luxury Hotel & Spa" για συγκεκριμένη ημερομηνία δεν σημαίνει ότι η κράτηση έχει πραγματοποιηθεί και είναι έγκυρη.

  • Για να θεωρηθεί έγκυρη και οριστική οποιαδήποτε κράτηση πρέπει να συνοδεύεται από προκαταβολή (μέσω πιστωτικής κάρτας ή τραπεζικού εμβάσματος) σε καθορισμένη χρονική περίοδο (για λεπτομέρειες παρακαλώ βλέπετε το σύστημα online κρατήσεων).
  • Σε περίπτωση εμβάσματος η απόδειξη της κατάθεσης πρέπει να αποσταλεί με e-mail το αργότερο εντός της προθεσμίας που σας δόθηκε από το «Diverso Platamon Luxury Hotel & Spa» μέσω email.
  • Τυχόν έξοδα τραπεζικού εμβάσματος βαρύνουν τον καταθέτη.

Σε περίπτωση ακύρωσης, επιστροφές χρημάτων γίνονται μόνο στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  1. 0% Ακυρωτικά - 100% Επιστροφή χρημάτων
  • Όταν η ειδοποίηση ακύρωσης στο "Diverso Platamon Luxury Hotel & Spa" γίνεται έγκαιρα εντός προθεσμίας η οποία διαφέρει ανάλογα με την περίοδο ταξιδιού (για λεπτομέρειες παρακαλώ βλέπετε το σύστημα online κρατήσεων).
  • Η κατάθεση ή προπλητωμή επιστρέφεται κατά 100%.
  • Η ειδοποίηση ακύρωσης γίνεται αποκλειστικά μέσω email.
  1. 50% Τέλη ακύρωσης - 50% Επιστροφή χρημάτων
  • Όταν η ειδοποίηση ακύρωσης στο "Diverso Platamon Luxury Hotel & Spa" γίνεται στην αρχή καθοριμένης περιόδου πριν από την ημερομηνία άφιξης (για λεπτομέρειες παρακαλώ βλέπετε το σύστημα online κρατήσεων).
  • Η κατάθεση επιστρέφεται στο 50%.
  • Η ειδοποίηση ακύρωσης γίνεται αποκλειστικά μέσω email.
  1. 100% Ακυρωτικά - 0% Επιστροφή χρημάτων
  • Ισχύει για όλες τις κρατήσεις της "Μη επιστρέψιμης τιμής"
  • Όταν η ειδοποίηση ακύρωσης στο "Diverso Platamon Luxury Hotel & Spa" γίνεται την τελευταία στιγμή ή ο πελάτης που έχει οριστική κράτηση δεν εμφανίζεται.
  • Η προκαταβολές ή εξοφλήσεις ΔΕΝ επιστρέφονται.
  • Η ειδοποίηση ακύρωσης γίνεται αποκλειστικά μέσω email.

Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης κατά τη διάρκεια της διαμονής, ο πελάτης υποχρεούται να καταβάλει αποζημίωση στην εταιρεία του 100% της αξίας της κράτησης για το σύνολο των ημερών της συμφωνημένης περιόδου.

Μέθοδοι Πληρωμής

Εάν έχετε κάνει προκαταβολή για την κράτησή σας, το υπόλοιπο της αξίας της κράτησης καταβάλλεται κατά την άφιξη με τις ακόλουθες μεθόδους.

  • Τοις μετρητοίς
  • Με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα

Check In - Check Out

  • Άφιξη από τις 14:00
  • Αναχώρηση έως τις 11:00

Όροι Διαμονής

Για να διασφαλιστεί ότι το Diverso Platamon Luxury Hotel & Spa γίνεται αποδεκτό από το κοινό και ότι παρέχει μια ασφαλή και άνετη διαμονή στους επισκέπτες, πρέπει να τηρούνται οι παρακάτω κανόνες: Η μη τήρηση αυτών των κανόνων μπορεί να οδηγήσει σε ακύρωση της διαμονής ή/και άρνηση για χρήση των εγκαταστάσεων του ξενοδοχείου.

Κανόνες

  • Για όλες τις κρατήσεις ισχύει ελάχιστη διαμονή 2 ημερών.
  • Η αλλαγή σεντονιών, πετσετών και καθαριότητας είναι καθημερινή, εκτός εάν ο επισκέπτης αρνηθεί την υπηρεσία.
  • Για επιβαρύνσης επιπλέον ατόμων παρακαλώ βλέπετε το online σύστημα κρατήσεων
  • Μπορούμε να παρέχουμε βρεφική κούνια και παιδικό καρεκλάκι δωρεάν.
  • Μην χρησιμοποιείτε τα δωμάτια για άλλους σκοπούς από αυτούς που προορίζονται χωρίς εξουσιοδότηση.
  • Μην ανάβετε φωτιά στο πέρασμα ή στα δωμάτια για θέρμανση ή μαγείρεμα.
  • Το κάπνισμα απαγορεύεται σε όλα τα δωμάτια. Επίτρπεται στο μπαλκόνι ή στην βεράντα των δωματίων καθώς και σε όλους τους ανοιχτούς χώρους του ξενοδοχείου.
  • Ο εξοπλισμός και τα είδη στα δωμάτια των επισκεπτών προορίζονται αυστηρά για τους επισκέπτες που διαμένουν στο ξενοδοχείο. Ως εκ τούτου, εντός των δωματίων, η χρήση τέτοιου εξοπλισμού και αντικειμένων από εξωτερικούς απαγορεύεται.
  • Προσέξτε να μην μετακινήσετε τα αντικείμενα στο Ξενοδοχείο ή στα δωμάτια των επισκεπτών από τις σταθερές τους θέσεις χωρίς άδεια.
  • Μην αλλάζετε τη θέση των gadgets και των φωτιστικών στο Ξενοδοχείο ή στα δωμάτια χωρίς άδεια.
  • Μην φέρετε τα ακόλουθα μέσα στους χώρους του ξενοδοχείου:
  • α) Ζώα, πουλιά κ.λπ.
  • β) Πράγματα που εκπέμπουν άσχημη μυρωδιά
  • γ) Είδη που υπερβαίνουν το κανονικό ποσό που μπορεί να μεταφερθεί σε ένα ξενοδοχείο
  • δ) Όπλα, ξίφη κ.λπ.
  • ε) Εκρηκτικά ή αντικείμενα που περιέχουν πτητικά έλαια που μπορεί να αναφλεγούν ή να πιάσουν φωτιά
  • στ) Οποιαδήποτε άλλα αντικείμενα που μπορεί να αποτελέσουν απειλή για την ασφάλεια άλλων επισκεπτών που διαμένουν στο Ξενοδοχείο
  • Μην ουρλιάζετε, μην τραγουδάτε δυνατά και μην δημιουργείτε δυνατούς θορύβους με οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μέσα στο Ξενοδοχείο ή στα δωμάτια των επισκεπτών, καθώς μπορεί να ενοχλήσει ή να ενοχλήσει άλλους επισκέπτες που διαμένουν στο Ξενοδοχείο.
  • Αποφύγετε τη συμμετοχή σε τυχερά παιχνίδια ή πράξεις που παραβιάζουν τη δημόσια τάξη και τα ήθη μέσα στο Ξενοδοχείο ή στα δωμάτια των επισκεπτών.
  • Μη διανέμετε διαφημιστικά αγαθά ή πουλάτε αντικείμενα στους άλλους επισκέπτες ή μη συλλέγετε δωρεές ή υπογραφές από αυτούς εντός των εγκαταστάσεων του Ξενοδοχείου, χωρίς την κατάλληλη άδεια.
  • Λάβετε υπόψη ότι ενδέχεται να αρνηθούμε τη διαμονή σε ασθενείς που πάσχουν από ασθένεια που μπορεί να προκαλέσει οποιουδήποτε είδους ενόχληση στους άλλους επισκέπτες μέσα στο Ξενοδοχείο.
  • Μην αφήνετε τα προσωπικά σας αντικείμενα στα περάσματα ή στο λόμπι.
  • Οποιεσδήποτε πράξεις φωτογραφίας που μπορεί να ενοχλήσουν τους άλλους επισκέπτες στο Ξενοδοχείο απαγορεύονται αυστηρά εντός του ξενοδοχείου ή των δωματίων.
  • Τυχόν προσωπικές συναντήσεις θα πρέπει να πραγματοποιούνται μόνο στο λόμπι του ξενοδοχείου.
  • Κατ' αρχήν, τα δωμάτια που φιλοξενούν τους ίδιους επισκέπτες συνεχώς για δύο ή περισσότερες νύχτες δεν θα καθαρίζονται κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Αυτά τα δωμάτια, ωστόσο, θα καθαρίζονται μία φορά στις έξι ημέρες για τη διατήρηση της καθαριότητας. Επιπλέον, εάν ο καθαρισμός ενός ή περισσότερων δωματίων κρίνεται απαραίτητος από τις αρχές του ξενοδοχείου, οι επισκέπτες που διαμένουν στα δωμάτια δεν θα έχουν το δικαίωμα να αρνηθούν τον καθαρισμό αυτού του δωματίου.
  • Κατοικίδια δεν γίνονται δεκτά.

Άρθρο 1 (Πεδίο εφαρμογής)

Οι συμβάσεις διαμονής και οι σχετικές συμφωνίες που θα συναφθούν μεταξύ αυτού του Ξενοδοχείου και του Επισκέπτη που πρόκειται να φιλοξενηθεί υπόκεινται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις. Τυχόν στοιχεία που δεν παρέχονται στο παρόν θα διέπονται από νόμους και κανονισμούς ή/και γενικά αποδεκτές πρακτικές.

Εάν το Ξενοδοχείο έχει συνάψει ειδική σύμβαση με τον Επισκέπτη, εφόσον αυτή η ειδική σύμβαση δεν παραβιάζει νόμους και κανονισμούς και γενικά αποδεκτές πρακτικές, η ειδική σύμβαση υπερισχύει των διατάξεων των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων, ανεξάρτητα από την προηγούμενη παράγραφο.

Άρθρο 2 (Αίτηση για σύμβαση διαμονής)

Ένας επισκέπτης που σκοπεύει να συνάψει σύμβαση διαμονής με το ξενοδοχείο θα ειδοποιήσει το ξενοδοχείο για τα ακόλουθα στοιχεία:

Όνομα, διεύθυνση, ηλικία, φύλο, εθνικότητα και επάγγελμα του Επισκέπτη

Ημερομηνία διαμονής και εκτιμώμενη ώρα άφιξης

Χρεώσεις διαμονής (με βάση τις βασικές χρεώσεις διαμονής που αναφέρονται στον συνημμένο Πίνακα 1). και

Άλλα στοιχεία που κρίνονται απαραίτητα από το Ξενοδοχείο.

Εάν οι επισκέπτες ζητήσουν την παράταση της διαμονής τους, κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στο Ξενοδοχείο, πέραν της ημερομηνίας της υποπαραγράφου (2) της προηγούμενης παραγράφου, θα θεωρείται ως αίτηση για νέα Σύμβαση Διαμονής τη στιγμή που υποβάλλεται το αίτημα αυτό.

Άρθρο 3 (Σύμβαση Συμβάσεων Διαμονής κ.λπ.)

Μια Σύμβαση Διαμονής θεωρείται ότι έχει συναφθεί όταν το Ξενοδοχείο αποδεχθεί δεόντως την αίτηση όπως ορίζεται στο προηγούμενο άρθρο. Ωστόσο, δεν ισχύει το ίδιο όταν έχει αποδειχθεί ότι το Ξενοδοχείο δεν έχει αποδεχθεί την αίτηση.

Η προκαταβολή θα χρησιμοποιηθεί πρώτα για τη συνολική χρέωση διαμονής που θα καταβληθεί από τον Επισκέπτη, δεύτερον για χρεώσεις ακύρωσης σύμφωνα με το Άρθρο 6 και τρίτον για αποζημιώσεις σύμφωνα με το Άρθρο 17, όπως ισχύει. Το υπόλοιπο, εάν υπάρχει, επιστρέφεται κατά τη στιγμή της πληρωμής για τη διαμονή, όπως αναφέρεται στο άρθρο 11.

Εάν ο Επισκέπτης δεν καταβάλει την προκαταβολή μέχρι την ημερομηνία που ορίζεται στην Παράγραφο 2, η Σύμβαση Διαμονής θεωρείται άκυρη. Ωστόσο, το ίδιο ισχύει μόνο στην περίπτωση που ο Επισκέπτης ενημερωθεί από το Ξενοδοχείο κατά τον καθορισμό της περιόδου πληρωμής της προκαταβολής.

Άρθρο 4 (Ειδικά συμβόλαια που δεν απαιτούν κατάθεση διαμονής)

Με την επιφύλαξη των διατάξεων της παραγράφου 2 του προηγούμενου άρθρου, το Ξενοδοχείο μπορεί να συνάψει ειδική σύμβαση που δεν απαιτεί κατάθεση διαμονής μετά τη σύναψη της σύμβασης όπως ορίζεται στην ίδια παράγραφο.

Εάν το ξενοδοχείο δεν έχει ζητήσει την πληρωμή της προκαταβολής όπως ορίζεται στην παράγραφο 2 του προηγούμενου άρθρου ή/και δεν έχει καθορίσει την ημερομηνία πληρωμής της προκαταβολής τη στιγμή που έγινε αποδεκτή η αίτηση για Σύμβαση Διαμονής, θα αντιμετωπίζεται σαν το Ξενοδοχείο να έχει αποδεχθεί ειδική σύμβαση που ορίζεται στην προηγούμενη παράγραφο.

Άρθρο 5 (Άρνηση Συμβάσεων Διαμονής)

Το Ξενοδοχείο μπορεί να αρνηθεί να συνάψει Σύμβαση Διαμονής υπό οποιαδήποτε από τις ακόλουθες περιπτώσεις εάν:

Η αίτηση για διαμονή δεν συμμορφώνεται με τις διατάξεις των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων.

Όλα τα δωμάτια στο ξενοδοχείο έχουν κρατηθεί.

Το άτομο που αναζητά διαμονή σε ξενοδοχείο είναι πιθανό να παραβιάσει νόμους και διατάγματα ή να ενεργήσει ενάντια στη δημόσια τάξη ή τα χρηστά ήθη σχετικά με τη διαμονή του/της.

Το άτομο που αναζητά διαμονή σε ξενοδοχείο ανήκει ή συνδέεται με ομάδα οργανωμένου εγκλήματος ή είναι αναγνωρισμένος εγκληματίας ή συνδεδεμένος με ομάδα οργανωμένου εγκλήματος (εφεξής «εγκληματικές ομάδες» και «γκάνγκστερ»), σύμφωνα με τον Νόμο για την Πρόληψη των Άδικων Πράξεων του Μέλη της Ομάδας Οργανωμένου Εγκλήματος (Επιβλήθηκε την 1η Μαρτίου 1992) ή είναι αντικοινωνικό στοιχείο.

Το άτομο που αναζητά διαμονή σε ξενοδοχείο είναι μέλος μιας εταιρείας ή άλλης ομάδας που διαχειρίζεται ή διαχειρίζεται μια συμμορία ή μέλη συμμορίας.

Το άτομο που αναζητά διαμονή σε ξενοδοχείο είναι μέλος μιας εταιρείας, οι υπάλληλοι της οποίας περιλαμβάνουν ένα ή περισσότερα μέλη συμμορίας

Το άτομο που αναζητά διαμονή σε ξενοδοχείο προβαίνει σε οποιαδήποτε ενέργεια προκαλεί σημαντική ενόχληση σε άλλους επισκέπτες

Το άτομο που αναζητά διαμονή σε ξενοδοχείο εμπλέκεται σε καταναγκαστικές πράξεις, όπως βία με το προσωπικό του ξενοδοχείου, απειλές ή εκβιασμό του προσωπικού του ξενοδοχείου, ή κάνει μια παράλογη απαίτηση ή είναι γνωστό ότι έχει ιστορικό παρόμοιων πράξεων.

Το άτομο που αναζητά διαμονή σε ξενοδοχείο μπορεί να αναγνωριστεί με σαφήνεια ότι είναι φορέας μολυσματικής ασθένειας.

Το Ξενοδοχείο δεν είναι σε θέση να παρέχει κατάλυμα λόγω φυσικών καταστροφών, δυσλειτουργίας των εγκαταστάσεων ή/και άλλων αναπόφευκτων αιτιών.

Το άτομο που αναζητά διαμονή σε ξενοδοχείο είναι μεθυσμένο και είναι πιθανό να προκαλέσει ενόχληση σε άλλους επισκέπτες

Το άτομο που αναζητά διαμονή σε ξενοδοχείο υποβάλλει αίτηση για ένα δωμάτιο με κρυφή πρόθεση να συγκεντρώσει κέρδη για τον εαυτό του ή για τρίτο μέρος εμπλέκοντας σε πράξεις όπως η πώληση ειδών οπουδήποτε εντός των εγκαταστάσεων του ξενοδοχείου ή στο δωμάτιο του ξενοδοχείου που έχει κάνει κράτηση

Το άτομο που αναζητά διαμονή σε ξενοδοχείο δεν συμμορφώνεται με τις διατάξεις που προβλέπονται στους παρόντες Όρους & Προϋποθέσεις ή τις διατάξεις σχετικά με την πληρωμή ή/και την ακύρωση δωματίου που διευκρινίστηκαν κατά τη στιγμή της κράτησης

Χρειάζεστε βοήθεια?

Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@diversohotel.gr για ερωτήσεις σχετικά με επιστροφές χρημάτων και ακυρώσεις ή αφήστε ένα μήνυμα εδώ.